special feature

私の人生を物語に。「日記」を書いてみよう。
Feb 12, 2024
物語を読んだり聞いたりして、感動した事ありませんか?小さい頃読んだ漫画とか、大人になってから出会ったすごい人のお話とか。お話しに出てくる主人公や人々はすごいパワーで、この世界を変えてしまうような人達で、才能に溢れて、輝いていて...。 それに比べて私は一体何をしているのだろう。そう肩を落としてしまいますが、そう感じることはきっと自然なことだとだとも思います。でも忘れてはいけないことがあります。  
コーヒータイムを可愛く、おしゃれに飾ってくれる「momonga マグ」
Feb 03, 2024
毎日忙しい日々の、ささやかな楽しみがコーヒータイム。お気に入りのマグカップで、丁寧に淹れたコーヒーをゆっくりと味わっている時間が至福です。そんな、コーヒータイムのお供になってくれるのが、かわいいモモンガのマグカップ。アニマルモチーフのマグカップって、おしゃれでかわいくて気分も上がります。仕事の合間や、休日のリラックスタイムで使うだけで、ちょっと癒された気持ちになるから不思議です。
ムーン好きにはたまらない。ミステリアスなポーチ・クッションで日常をワンランク上に
Aug 18, 2023
そのミステリアスな瞳に吸い込まれるように、つい手にとったムーンの刺繍ポーチと、月のクッション。そのお月さまの横顔は凛とした表情で何かを見つめているような雰囲気です。
マカロンカラーが私の心をくすぐる、デスクを彩る白磁器たち
Apr 26, 2023
When you work hard. When you are staring at a computer screen for a long time. When I look down at the desk, there are cute white porcelains that tickle my heart. A sweet and gentle color like a macaron. I feel like I'm a little more excited to go to my desk.
未来のきれいな私へ、エルモシャンプーとトリートメント
Sep 14, 2022
Elmo shampoo with bergamot fragrance. I want to choose the best products for my hair, aiming for beautiful hair tomorrow than today, and the day after tomorrow.
kts(ケイティーズ)の 森林浴みたいな洗濯洗剤
Aug 11, 2022
The scent of pine, inspired by the forests surrounding the lakes of Seattle, makes you feel like you're doing your laundry in the woods. Wrapped in a gentle scent, the usual laundry seems to be a little more fun.